מנהרות חיזבאללה / תיעוד ראשוני מנהרה של חיזבאללה נמצאה סמוך לאזור הפיצוץ חמ ל / ברקע מבצע 'שומר החומות' המתנהל נגד חמאס, הערב פורסם כי חיזבאללה בנה רשת מנהרות תת קרקעיות בתוך שטח לבנון, כשהמטרה להפתיע את כוחות צהל במקרה שהאחרונים.

מנהרות חיזבאללה / תיעו×" ראשוני מנ×"ר×" של ×—×™×–×'אלל×" נמצא×" סמוך לאזור ×"פיצוץ חמ ל / ברקע מבצע 'שומר החומות' המתנהל נגד חמאס, הערב פורסם כי חיזבאללה בנה רשת מנהרות תת קרקעיות בתוך שטח לבנון, כשהמטרה להפתיע את כוחות צהל במקרה שהאחרונים.. ישראל תציג בדיון הוכחות, כי המנהרות האלה פגעו בריבונות שלה ונועדו לאפשר לכוחות חיזבאללה לחדור לישראל ספק רב באם המנהרות שעליהן ישראל וצהל מדברים, הן מנהרות טרור. מיקום המנהרה השנייה שנמצאה לא הותר לפרסום, אך התושבים ביישוב הסמוך עודכנו. עוד נתגעגע למנהרות של חיזבאללה: ברקע מבצע 'שומר החומות' המתנהל נגד חמאס, הערב פורסם כי חיזבאללה בנה רשת מנהרות תת קרקעיות בתוך שטח לבנון, כשהמטרה להפתיע את כוחות צהל במקרה שהאחרונים. גויסו כוחות שונים למילואים למערכים מסוימים כמו לאמן ולחיל האוויר.

האם יוניפיל ,באמת, מתעלם מהימצאות מנהרות באזור בו חיזבאללה אינו מורשה להיות נוכח בכלל? תגובת ארגון הטרור חיזבאללה לתקיפות צהל: דמיינו מכונית ללא נהג, עמוסת חומרי נפץ, בדרך לפיגוע. שניים ממפקדי צהל, בגולן ובגליל, מספרים על הפריסה המחודשת של הארגון השיעי ששב ממלחמת האזרחים הסורית. במסגרת פעילות צהל לאיתור מנהרות חיזבאללה במבצע מגן צפוני נייד צהל תותחים וכן ערך גיוס חלקי של מילואים.

×
×"מ×'צע × ×'×" מנ×"רות ×—×™×–×'אלל×" ניו×" תותחים ×'יוס מילואים חלקי ו×"יון ×'קרי×" כלכליסט from images1.calcalist.co.il
בעצם, דמיינו צי שלם, המשוגר בו ברגע, מציף את כבישי ישראל, חוסם מנהרות ומחלפים, מתפוצץ על בסיסים. הפעילות צפויה להתרחב לנקודות נוספות בגבול לבנון: במסגרת פעילות צהל לאיתור מנהרות חיזבאללה במבצע מגן צפוני נייד צהל תותחים וכן ערך גיוס חלקי של מילואים. המבצע להשמדת מנהרות הטרור של חיזבאללה הסתיים בהענקת אות הערכה וציונים לשבח. תיעוד יוצא דופן של הקולות והמעבדה שעזרו לחשוף את מנהרות חיזבאללה. סיכום היום הראשוןכתבתו של משה שטיינמץ. סרוגים | תחקיר באתר 'זמן ישראל' חושף כי צהל השתמש בשני מקובל כדי לאתר מנהרות במהלך מבצע מגן צפוני. הצבא החל בשלב הנטרול וההשמדה של מנהרות הטרור ההתקפיות של חיזבאללה שהתגלו עד כה במסגרת מבצע 'מגן צפוני'.

בצהל ובמערכת הביטחון נערכו זמן רב למבצע שנחשף הלילה, ודובר צהל אומר היום שעל פי ההערכות הוא יימשך מספר שבועות.

.למטרת נטרול מנהרות הטרור שחפר חיזבאללה לתוך שטח ישראל, התפרסמו על ידי דובר צהל לא מעט צילומים מתוך המנהרה המדוברת, היא זו שפעיל חיזבאללה תועד בה כשהוא ממהר לברוח לאחר שהופעל מטען חבלה קטן. או, האם יוניפיל מעדיף להסתכל לכיוון אחר ולא להתמודד עם הבעיה ? צהל יאטום את מנהרת חיזבאללה האחרונה שחצתה לישראל. המבצע להשמדת מנהרות הטרור של חיזבאללה הסתיים בהענקת אות הערכה וציונים לשבח. האם יוניפיל ,באמת, מתעלם מהימצאות מנהרות באזור בו חיזבאללה אינו מורשה להיות נוכח בכלל? יורם שוייצר בשיחה על רבדיו השונים של המבצע הצבאי המתגלגל בגבול הצפון לחשיפת מנהרות חיזבאללה. פריצת הדרך במאמצי צהל לאתר את מנהרות חיזבאללה אירעה לפני מעט יותר משנה. לבב ויינברג, חקלאי ממטולה שבמטע שלו התגלתה מנהרה, סיפר הערב (רביעי) בתוכניתנו רצועת הביטחון כי היה שקט בקרב התושבים אחרי מלחמת. חשיפת פעילות חיזבאללה לחפירת מנהרות התקפיות הבוקר (שלישי) בגבול הצפון עוררה מספר שאלות לגבי מוכנות צהל לתרחישים שכאלו, בטח שעל רקע שמועות וטענות של תושבים ביישובי הצפון לאורך השנים. דמיינו מכונית ללא נהג, עמוסת חומרי נפץ, בדרך לפיגוע. סיכום היום הראשוןכתבתו של משה שטיינמץ. סרוגים | תחקיר באתר 'זמן ישראל' חושף כי צהל השתמש בשני מקובל כדי לאתר מנהרות במהלך מבצע מגן צפוני. מנהרות הטרור של חיזבאללה מולאו בחומרים שונים ובבטון שהוזרם למנהרות, התוצאה לא איחרה לבוא ורחובות באחד הכפרים בדרום לבנון מולאו בחומרים.

שניים ממפקדי צהל, בגולן ובגליל, מספרים על הפריסה המחודשת של הארגון השיעי ששב ממלחמת האזרחים הסורית. תיעוד יוצא דופן של הקולות והמעבדה שעזרו לחשוף את מנהרות חיזבאללה. תגובת ארגון הטרור חיזבאללה לתקיפות צהל: ישראל תציג בדיון הוכחות, כי המנהרות האלה פגעו בריבונות שלה ונועדו לאפשר לכוחות חיזבאללה לחדור לישראל ספק רב באם המנהרות שעליהן ישראל וצהל מדברים, הן מנהרות טרור. האם יוניפיל ,באמת, מתעלם מהימצאות מנהרות באזור בו חיזבאללה אינו מורשה להיות נוכח בכלל?

פרס ×'יטחון ישראל יוענק לחושפי מנ×
פרס ×'יטחון ישראל יוענק לחושפי מנ×"רות ×—×™×–×'אלל×" ישראל ×"יום from www.israelhayom.co.il
עוד נתגעגע למנהרות של חיזבאללה: קצין בכיר בצהל הבהיר כי המבצע לא הסתיים. ישראל תציג בדיון הוכחות, כי המנהרות האלה פגעו בריבונות שלה ונועדו לאפשר לכוחות חיזבאללה לחדור לישראל ספק רב באם המנהרות שעליהן ישראל וצהל מדברים, הן מנהרות טרור. מפעילות חיזבאללה בגבול עולה כי הארגון הופתע, ולא קישר בין המהלכים האחרונים בישראל לסוגיית המנהרות. יורם שוייצר בשיחה על רבדיו השונים של המבצע הצבאי המתגלגל בגבול הצפון לחשיפת מנהרות חיזבאללה. פריצת הדרך במאמצי צהל לאתר את מנהרות חיזבאללה אירעה לפני מעט יותר משנה. מנהרות הכותל, מעין ׳מנהרת זמן׳ בירושלים העתיקה, חושפות את המבקר בהן למבנים, אתרים וממצאים השופכים אור מיוחד על החיים בעיר בתקופת הזוהר שלה, ימי בית שני. תיעוד יוצא דופן של הקולות והמעבדה שעזרו לחשוף את מנהרות חיזבאללה.

האם יוניפיל ,באמת, מתעלם מהימצאות מנהרות באזור בו חיזבאללה אינו מורשה להיות נוכח בכלל?

מנהרות הטרור של חיזבאללה מולאו בחומרים שונים ובבטון שהוזרם למנהרות, התוצאה לא איחרה לבוא ורחובות באחד הכפרים בדרום לבנון מולאו בחומרים. גויסו כוחות שונים למילואים למערכים מסוימים כמו לאמן ולחיל האוויר. .למטרת נטרול מנהרות הטרור שחפר חיזבאללה לתוך שטח ישראל, התפרסמו על ידי דובר צהל לא מעט צילומים מתוך המנהרה המדוברת, היא זו שפעיל חיזבאללה תועד בה כשהוא ממהר לברוח לאחר שהופעל מטען חבלה קטן. במסגרת פעילות צהל לאיתור מנהרות חיזבאללה במבצע מגן צפוני נייד צהל תותחים וכן ערך גיוס חלקי של מילואים. תיעוד יוצא דופן של הקולות והמעבדה שעזרו לחשוף את מנהרות חיזבאללה. שנה אחרי המבצע שבו נוטרלו מנהרות הטרור של חיזבאללה, יצאנו לסיור לאורך גבול הצפון המתוח. בצהל ובמערכת הביטחון נערכו זמן רב למבצע שנחשף הלילה, ודובר צהל אומר היום שעל פי ההערכות הוא יימשך מספר שבועות. האם יוניפיל ,באמת, מתעלם מהימצאות מנהרות באזור בו חיזבאללה אינו מורשה להיות נוכח בכלל? הארסנל של חיזבאללה התחזק בעשור האחרון מ־30 אלף רקטות ל־150 אלף, שרובן גם ארוכות, מדוייקות וכבדות יותר ומגיעות לכמעט כל יעד אסטרטגי בישראל. Use custom templates to tell the right story for your business. שניים ממפקדי צהל, בגולן ובגליל, מספרים על הפריסה המחודשת של הארגון השיעי ששב ממלחמת האזרחים הסורית. פריצת הדרך במאמצי צהל לאתר את מנהרות חיזבאללה אירעה לפני מעט יותר משנה. עד כה לא דווח על נפגעים בלבנון.

• איום המנהרות של חיזבאללה הוסר בצהל אומרים ברמת ביטחון גבוהה מאוד כי אין מנהרות נוספות שחפר חיזבאללה וחצו לשטח ישראל, אך ישנן כמה מנהרות בודדות מאוד. הפעילות צפויה להתרחב לנקודות נוספות בגבול לבנון: סרוגים | תחקיר באתר 'זמן ישראל' חושף כי צהל השתמש בשני מקובל כדי לאתר מנהרות במהלך מבצע מגן צפוני. צהל יאטום את מנהרת חיזבאללה האחרונה שחצתה לישראל. ברקע מבצע 'שומר החומות' המתנהל נגד חמאס, הערב פורסם כי חיזבאללה בנה רשת מנהרות תת קרקעיות בתוך שטח לבנון, כשהמטרה להפתיע את כוחות צהל במקרה שהאחרונים.

×
×"מנ×"רות ×'סורי×" ממחישות איום ×—×™×–×'אלל×" ערוץ 7 from a7.org
ברקע מבצע 'שומר החומות' המתנהל נגד חמאס, הערב פורסם כי חיזבאללה בנה רשת מנהרות תת קרקעיות בתוך שטח לבנון, כשהמטרה להפתיע את כוחות צהל במקרה שהאחרונים. הפעילות צפויה להתרחב לנקודות נוספות בגבול לבנון: Make social videos in an instant: מנהרות הכותל, מעין ׳מנהרת זמן׳ בירושלים העתיקה, חושפות את המבקר בהן למבנים, אתרים וממצאים השופכים אור מיוחד על החיים בעיר בתקופת הזוהר שלה, ימי בית שני. • איום המנהרות של חיזבאללה הוסר בצהל אומרים ברמת ביטחון גבוהה מאוד כי אין מנהרות נוספות שחפר חיזבאללה וחצו לשטח ישראל, אך ישנן כמה מנהרות בודדות מאוד. עוד נתגעגע למנהרות של חיזבאללה: פריצת הדרך במאמצי צהל לאתר את מנהרות חיזבאללה אירעה לפני מעט יותר משנה. בתחילת דצמבר האחרון הודיע צהל על יציאה למבצע מגן צפוני, לחשיפה ולנטרול מנהרות טרור שחפר חיזבאללה לתוך שטח ישראל.

מאמץ מדיני להצגת פניו האמיתיים של חיזבאללה.

חיזבאללה חפר מנהרות נגד ישראל. בתחילת דצמבר האחרון הודיע צהל על יציאה למבצע מגן צפוני, לחשיפה ולנטרול מנהרות טרור שחפר חיזבאללה לתוך שטח ישראל. המבצע להשמדת מנהרות הטרור של חיזבאללה הסתיים בהענקת אות הערכה וציונים לשבח. מנהרות הטרור של חיזבאללה מולאו בחומרים שונים ובבטון שהוזרם למנהרות, התוצאה לא איחרה לבוא ורחובות באחד הכפרים בדרום לבנון מולאו בחומרים. ישראל תציג בדיון הוכחות, כי המנהרות האלה פגעו בריבונות שלה ונועדו לאפשר לכוחות חיזבאללה לחדור לישראל ספק רב באם המנהרות שעליהן ישראל וצהל מדברים, הן מנהרות טרור. בצהל ובמערכת הביטחון נערכו זמן רב למבצע שנחשף הלילה, ודובר צהל אומר היום שעל פי ההערכות הוא יימשך מספר שבועות. עד כה לא דווח על נפגעים בלבנון. See more of ‎חשיפת מנהרות חיזבאללה‎ on facebook. גויסו כוחות שונים למילואים למערכים מסוימים כמו לאמן ולחיל האוויר. מפעילות חיזבאללה בגבול עולה כי הארגון הופתע, ולא קישר בין המהלכים האחרונים בישראל לסוגיית המנהרות. במסגרת פעילות צהל לאיתור מנהרות חיזבאללה במבצע מגן צפוני נייד צהל תותחים וכן ערך גיוס חלקי של מילואים. היום השמיני למבצע מגן צפוני וכבר שלוש מנהרות חיזבאללה התגלו בשטח ישראל. Use custom templates to tell the right story for your business.

ישראל טוענת שבחפירת המנהרות הוחל חיזבאללה. סרוגים | תחקיר באתר 'זמן ישראל' חושף כי צהל השתמש בשני מקובל כדי לאתר מנהרות במהלך מבצע מגן צפוני.

Posting Komentar

0 Komentar

Ad Code